Om Marit, mamming og hverdagen vår

mandag 16. januar 2012

Litt av gangen :)

Ja... bokstavlig talt
Jeg syns gangen er blitt så koselig
nå som vi har fått så fin en benk der.

benken er gammel... veldig gammel...
Den er et bruktfunn jeg og mannen har fått i
bursdagsgave av mamma og pappa


og med lykten og en plante i et gammelt melkespann
oppå en gammel bryggerikasse
(som jeg er så heldig å ha noen stykker av
etter min olderfar som var bryggerisjef for mange år siden)
syns jeg gangen er blitt så koselig
at jeg kan sitte der ute i lang tid å bare kose meg


I tillegg til benken og kroken med kassa
har jeg farmors gamle tjenestekiste og i gangen...
den er full av alle mine skjerf
(som begynner å bli en imponerende samling)
post signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...