Om Marit, mamming og hverdagen vår

søndag 27. november 2011

tid for bursdag

Jeg er så heldig å ha to deilige guttefiser,
og begge to har bursdag nå...
like før jul

I helgen har vi feiret dem begge
med stort familieselskap på lørdagen.

kakeinspirasjon fra passion4baking

Men på fredag var det minsten sin dag.
Da ble han "hele hånden", eller 5 år som det og heter.

Litt trøtt på morran, 
men smurfebakeri slo virkelig an

Jeg har min egen smurfebaker

5- åringer eeeelsker brannbiler!
Hvertfall her i huset  

Bursdagsgutter har krone på hodet!

Mine deilige ursdagsguttefiser!! 
Er det rart jeg elsker dem
post signatur

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å bake!

    Den kaka med smarties så bare kjempefin ut. Er det sjokoladekake inni?

    Hilsen Eva

    SvarSlett
  2. Ja det er sjokoladekake :) med banan og jordbærfyll og masse sjokoladekrem :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...