Om Marit, mamming og hverdagen vår

fredag 31. juli 2009

Vidunderbarn- konkurranse :D

Det vil vi jo delta på... Og konkurransen går ut på å skrive om noe man ønsker seg fra butikken... Evt skrive om noe man allerede har :D

Jeg ønsker meg mye der inne, men velger å skrive om noe vi allerede har... Nemlig disse:
Nei... det er ikke karameller eller drops eller hva du måtte tro det er... Det er handlenett :D og de er geniale, og vakre, og praktiske, og svære, og fiiine... Jeg elsker disse. Det er jo gøy å putte matvarene sine oppi dem :D
De finnes i mange flotte farger, og jeg ønsker meg fler og... selv om jeg har endel fra før.
Disse to for eksempel... De var fine. Det som er så bra med dem er jo at du sparer miljøet for alle de fæle plastikkposene, og de gjør deg glad... :D i hvertfall meg :D
Og så blir de jo så knøttsmå når man pakker dem sammen... Og Steffen bruker de som gymbag, badebag, og pakker tannbørsten, pysjen og lasse i en når han skal sove hos mommo og beste :D

Anbefales!!! Og de er å få kjøpt HOS VIDUNDERBARN!
Som forøvrig har masse annet flott og... Ta en titt :D:D

1 kommentar:

  1. Takk for titten! Det nederste du la inn bilde av der er min nye favoritt. Det er bare så lekkert!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...